mandag 28. juni 2010

Mine nyeste kjøp/ new urn and candelabra

Begynner nesten å bli litt flaut dette her, men her er altså mitt nyeste kjøp. Enda en kirkestake! Jeg klarer ikke dy meg når jeg kommer over noen, for jeg blir rett og slett så forelsket! Denne er den ene i et par (nå ble det i grunn hakket pinligere), men kanskje jeg selger den andre etter hvert. Må uansett ha begge her litt først og føle på det. Ingenting er verre enn å selge noe og angre etterpå!
Disse er litt enklere i utførelsen enn de andre jeg har, men jeg kjenner at jeg liker disse kjempegodt også. Litt mer hverdagslige :) Urnen med lavendel i til venstre på bildene er også ny, innkjøpt før fotografen skulle komme på besøk her. Oppi står tre potter med sommerfugllavendel. Fotograferingen gikk bra, forresten. Håper jeg i alle fall!

6 kommentarer:

KKvinneblogger sa...

Ha, ha, ja, du er uforbedrelig, tydeligvis. Men det er jo deilig å forelske seg, da :)
Nydelig både staken og urnen! Gratulerer!

the Folding chair sa...

OoOohhh! lekkert!

Junk De Lux sa...

Denne er også nydelig...skjønner godt at du er hektet på disse jeg.

Hanne

Christine Louise sa...

Såå nydelig :)
Hvor kjøper du alle disse stakene dine?

Klem C

Tine sa...

Hello,

so beautyful...

heartly hugs tine

Minka sa...

Hehe, du er nok litt hektet på kirkestaker,hihi..Men så flotte de er og, så jeg skjønner deg godt jeg..klems