lørdag 12. juni 2010

Psst! Snart nye ting for salg/ soon for sale

Ville bare tipse dere som er på jakt etter en gammel, fransk kirkestake, så kommer jeg til å legge ut en for salg om ikke lenge. Den er stor, har fire opalinliljer og fem lysholdere. Jeg kommer antakeligvis til å sette en minstepris, og så kan de som vil by ved å sende meg en mail.

Egenproduserte madonnafigurer skal jeg også legge ut for salg bare jeg får laget opp noen :) Imens kan dere jo ta en titt på det andre jeg selger her. Ha en fin lørdagskveld!

3 kommentarer:

pysseltanten sa...

Halloj...=))
Mååste bara säga, vilken FIN blogg du har!....o mysigt hem...
Har lagt till dej i min länklista...hoppas det är ok?..=))
Kraaamizar Git

Junk De Lux sa...

vet du ca hva den kommer til å ligge på i pris?

Hanne

Junk De Lux sa...

Da skal jeg følge med når du legger den ut...takk for hyggelig kommentar om bloggen min, håper du tar turen innom igjen;=)

Har fulgt deg en stund og finner alltid mye inspirasjon her så vi sees.

Hanne