onsdag 2. juni 2010

Vil dere se? Do you want to see?

Jeg tenkte kanskje dere ville se litt av resultatet av min bloggpause? Her er magasinet jeg fikk trykket opp i forbindelse med eksamenen min i kunst og design. Studiet ved Høgskolen i Oslo er et årssstudium som avsluttes med en to måneder lang praktisk-teoretisk eksamen hvor man skal gjøre noe valgfritt innen et emne man har hatt om dette året. Jeg har designet, sydd, tatt bilder og redigert magasinet selv og er veldig fornøyd. Å lese bøker som Gammelt og trendy som eksamenslitteratur er heller ikke det verste som kan skje! Hva synes dere om resultatet?

22 kommentarer:

Lena Celine sa...

Utrolig lekkert og proft.Detta må jo bli knall karakter. Lykke til!

Klemmer fra Lena

Kjersti sa...

Ser ut som et herlig magasin! Ta det gjerne med til butikken neste gang du er innom. Bildene du la ut skapte en "vil bla i og se nærmere på"-trang i meg!! Herlig eksamensoppgave. Heldig er sensoren som skal bedømme noe så vakkert <3
Klem

Bestefars Verksted. sa...

Et ord er nok : NYDELIG ! Kan ikke tenke meg noe annet enn at dette må gi toppkarakter.....du er superdyktig !!!

cissemosse sa...

Du må jo trykke opp flere og selge til interiørbutikker! Dette gav virkelig "vil se mer" følelse! Lykketil med kjempekarakter, det fortjener du!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Det ser ut til å være et spennende magasin - jeg fikk lyst til å se mer i det! ;)

Ha en fin dag!
Klem

Ingvilds Englehjem sa...

Det ser kjempe lekkert ut;)
Håper der har gått greit med eksamens oppgaven da..

Ha en fin dag

Ingvilds Englehjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Ingvilds Englehjem sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Bettum Villa sa...

Magasinet virket i allefall gjennomført og proft. Putene er kjempe lekkre!!

Klem Madelén

h.espe sa...

Wow, gratulerer med et fantastisk magasin, og vel overstått eksamen til deg!!! Såååå flink du har vært som har både designet, sydd, tatt bilder og fått produsert dette lekre magasinet - jeg er mildt sagt imponert, og sikker på at du får topp karakter av HiO. Kunne virkelig ha tenkt meg en titt, så om du er i P46...:o)

Strålende dager til deg Stine!

Klem fra Hildegunn

My home is my Castle sa...

Fantastisk flott !!
Så flink du er :)

Klem,Kari

Ellen sa...

Hello Stina,
It is realy amazing!!! This is so beautiful.

Hugs,
Ellenxxx

Hilde Heimdal sa...

wooow så flink du er !!!

Kjeeempestilig !!

Minka sa...

Dette ble kjempe flott, dette kan du virkelig være stolt av..Jeg ble hvertfall meget imponert..klems..

Unknown sa...

Så flink du er, Stine! Magasinet ser veldig proff ut - kunne sikkert solgt en del eksemplarer av det:) Gratulerer med et flott resultat - hører ut som et kjekt studium! Klem; Heidi

Anonym sa...

Utrolig bra! Du har inspirert meg sånn med bloggen min og jeg har fått en ny hobby, nemlig antikviteter! :)

MissMette sa...

Hei kjære Stine
Dette var UTROLIG lekkert og nydelig laget ♥ så FLINK du er :o) Kjempegøy å se arbeidet ditt, og putene som du har laget skjønner jeg veldig godt at du ble fornøyd med, RÅlekkert!!! Det er litt av en jobb du har gjort, produsert, designet, tatt fantastiske bilder, tekst og layout. Dette må da bli topp karakter! Du får i alle fall en A+ av meg (håper det er det som er høyest i dag) Dette magasinet skulle jeg hjerne har hatt, utrolig inspirerende og flott. Ønsker deg en fortsatt fin uke, stor klem fra Mettemor…

Christine sa...

Hei Stine!

Så utrolig proft dette ser ut! Og putene ble veldig fine ;o) Kanskje du kan legge ut fremgangsmåten her på bloggen også?!?! ;o) Håper du nyter noen velfortjente fridager i sommervœret!

Klem Christine / dethvitehuset

Home By Virginia sa...

Rååå bra Stine...!!! ☺ ☺ ☺

Du er super dyktig og virkelig en stor inspirasjon... ♥

Klemmer :)

Herman Grans ♥ sa...

Kjempefint blad!
Regner med det får en god karakter :)
Ser ut som du har valgt riktig utdanning ;)
Ha ei flott helg! :)

Harmoni og Kontrast sa...

Utrolig flott og profesjonelt!!

Ta dagen sa...

Helt fantastisk fint, Stine! Flinking!