torsdag 17. juni 2010

Jeg maler og maler/ I am painting

(Foto: Jeanne d'Arc Living)
Nå tar jeg meg en liten pause i malingen min her. Listene i stua er egentlig trefarget, men da malerne malte veggene her i fjor, sprutet de så mye hvitmaling på listene at det ser ikke ut. Og sånn kan vi jo ikke ha det! Så nå er de grunnet, og snart får de et hvitt strøk til. Et gammelt speil ligger til tørk på spisebordet, og ei lampe har fått et strøk mørk brun metallmaling for å dekke over en grell gullfarge. Har ikke kameraet mitt her akkurat nå, så får ikke vist dere bilder. Men det kommer!

7 kommentarer:

sylvia sa...

hei.
flittig du er å maler,bestandigkoselig når det er gjort,
monogrammene er kommet vel frem,å jeg er såå fornøyd.skal nok bruke dem på linservietter..
ønsker deg en herlig dag vidre,
klem fra sylvia

Junk De Lux sa...

Gleder meg!

Ha en fin kveld,

Hanne

Inspiration i vitt sa...

Så skönt att pausa lite i bland, du visar väl vad du har målat?. Alltid så inspirarande att titta in till dig. Kram på dig/Ingela.

emilias gömmor... sa...

Ja, det behövs en pause då och då så man får nya krafter!
Ha en trevlig helg!

Kram Mimmi

Weisser Traum sa...

oh einfach traumhaft schöööööön.
dein blog ist bezaubernd.
grüässli daniela

colet sa...

Hoi Stine,

I very very nice house and lovely tinks.

Greetings colet

Anonym sa...

Lille Weiß hat gesagt......

Ein traumhaft schöner Blog,bin sehr
begeistert.

Liebe grüße

Monika