tirsdag 1. juni 2010

Reportasjen er trykt/ the article is printed

Ja, nå er den skriftlige eksamensdelen og min lille gjør-det-selv-reportasje sendt til trykk, og jeg gruer meg til å se alle små slurvefeil på trykk! Her er en smakebit på noen av putene jeg har sydd. Til sammen skal jeg levere inn fem puter med forskjellig design, og jeg er faktisk ganske fornøyd med alle :) De har nok sine skjønnhetsfeil, men så er de jo tross alt hjemmelaget. Jeg har quiltet, brukt transferpapir, sjablong og noen andre effekter på de forskjellige putene. Nå er det siste innspurt her før jeg skal levere inn alt i morgen før kl 16.00. Og etter det blir det ikke mer studering på meg- i alle fall ikke med det første!

11 kommentarer:

Lykkeliten sa...

Putene ser da riktig så lekre ut!
Lykke til med eksamen.

Klem Lykkeliten

ANETTESHUS.COM sa...

Wow! Putene ser kjempe-flotte ut, Stine!! Så flink du har vært! Lykke til med eksamen:)


Klem
Anette:)

(eddas) sa...

Hei Stine:)
Må bare først beklage at jeg ikke fikk snakket mere med deg....typiskt..hadde vært helt stille helt til du kom...og da ble det plutselig action:)Skal vise på bloggen når jeg har brukt monogrammene :)har noen fine kaffe latte farvet linservietter jeg tror de vil passe perfekt på:)
Flotte puter du har sydd....blir nok en bra eksamen det der:)
eddaKlemmer

Lena Celine sa...

Kjempe flott!!
Lykke til med siste innspurt!!

Klemmer fra Lena

Bettum Villa sa...

Skikkelig stilige! Vi krysser fingrene for at denne eksamenen er i boks!! :D

Klem Madelén

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Kjempe fine puter, Stine :)
Så flink du har vært.. lykke til med eksamen!!
Og takk for den hyggelige kommentaren fra deg i et tidligere innlegg :)

Ha en fin kveld videre :)
Klems

Simones Country Home sa...

Åh så fine de putene ble da. ;o)

Flink du.

Klem Simone :o)

I drømmeslottet sa...

Så flotte puter du har lagd!!:-) Hva studerer du siden du lager puter?

Jatte sa...

Kjempefine :)
Hva studerer du ?

Krysser fingerne for at eksamenen går sånn som du håper ♥

Ha en fin Onsdag,
Klem fra Jatte♥

Unknown sa...

Hei! Så fint resultatet ble! Sikker på at du får en kjempegod karakter! Flott! Klem; Heidi

HildeS/Frøken Fryd sa...

Gratulera med overstått eksamen.
Kjempefine puter du har laga, og resten går nok også fint:)
Ha ein finfin dag.
H