søndag 27. juni 2010

Opptatt/ busy

(Foto: Kvänum)
Beklager at jeg ikke oppdaterer oftere om dagen! Denne uken fikk vi nemlig både tid til å besøke svigerforeldre på Averøy og feire sølvbryllupet til foreldrene mine i Sarpsborg. Koselig! Ellers har jeg vært opptatt med å gjøre leiligheten strøken, for i morgen får jeg besøk av en frilansfotograf og -journalist. Snakker om prestasjonsangst! Og når jeg først har startet, ser jeg jo alt som burde vært gjort. Men men! Innimellom slagene koser jeg meg med inspirasjonsbilder fra Kvänum. Lover å komme sterkere tilbake når tiden tillater det :)

2 kommentarer:

Hulda sa...

Sånn er det i denne lyse sommertid. Vi har alle noe vi har lyst til å gjøre, og er lite innendørs. Men, disse inspirasjonsbildene var flotte!

dea sa...

Oh, wie schön, auch ich hätte gerne eine gemütliuchere Küche!
GGLG
Dea