mandag 1. mars 2010

Min samling av fattigmannssølv/ my collection of mercury silver

Inspirert av Susanne i Den gamla skolan (forøvrig en rålekker blogg!), vil jeg vise frem samlingen min med gammelt fattigmannssølv. Alt er kjøpt på eBay. Samlingen min består av fire lysestaker, to små vaser (som i morgen blir tre) og to skåler på stett. Noen har rester av maling på seg, noen har litt patina eller mangler sølv enkelte steder og noen er helt intakte. Alle delene er like fint! Fattigmannssølv gjør seg overalt synes jeg. På hyller, i vinduskarmen eller på et lite bord. Det gir det fine ekstra i ethvert stilleben!

4 kommentarer:

Made in Persbo...Carina sa...

Hej Stine!

Vilken underbar inspirerande blogg du har!

Kraaam, Carina

chatarina sa...

Hej! Vilka fina ljusstakar...härlig blogg också..
Kram och ha en fin dag

Cathrine Aksnes sa...

mye lekkert.. som alt annet du har å da ;)

gamla skolan sa...

Hej du ! Vilken fin samling du har ! Kul att du blev inspirerad av mig ! Kramar Susanne / den gamla skolan ♥