tirsdag 2. mars 2010

Lansering av Inspirasjonsguiden/ launch of The inspiration guide

Nå er jeg akkurat hjemme fra lanseringen av Inspirasjonsguiden. Det var kjempehyggelig! Rundt 40 stykker hadde møtt opp til en trivelig kveld med god mat i fine lokaler og loddtrekning om gaver fra butikkene som er nevnt i boken. Flere bloggere var representert. Det var så moro så moro å hilse på dere, jenter! God gryterett med potetmos og salat, alt økologisk, spiste vi hos Kolonihagen på Frogner i Oslo. Her kommer et bilderas! Veldig mørkt var det der, og blitzmotstander som jeg er, prøvde jeg meg uten. Håper dere holder ut :)
Noen ord fra Marianne til å begynne med...
 
...og vips var Inspirasjonsguiden lansert! Det er en kjempesøt- og ikke minst nyttig bok. Liten og hendig, så den passer perfekt i veska. Selv om jeg har bodd i Oslo en stund nå, er det mange butikker jeg ikke har hørt om som er omtalt i boka. Og man får rabatter, gratis kaffe og lignende på stedene som er omtalt om man viser boka :) Jeg vet om én som skal på rundtur snart, ja!
Kjempelekkert lokale med rustikke murvegger, høyt under taket og koselig, gammelt møblement.
Gaver til forfatterne hører med! Bordene var vårlig pyntet med pusekatter og oppsatser med hvite ranunkler og eukalyptus i sinkpotter.

Stemninger fra kafeen. Er det ikke koselig?
 
Det ble en sen, men superhyggelig kveld. Her er lokalet sett i fra bakgården der blomstertorget og -butikken Mina Milanda holder til.

7 kommentarer:

Hulda sa...

Dette så veldig koselig ut! Så flotte bilder du har tatt fra kafeen. Virkelig stemning der. Synd jeg bor så langt unna, hvis ikke hadde jeg nok vært der jeg også.

Minka sa...

Ser ut som dere koste dere alle sammen..klems

h.espe sa...

Hei på deg gode Stine!
Tusen takk for kjemehyggelig treff nå i kveld - var såååååå hyggelig å få møte deg!! Flotte bilder du har tatt - selv uten blits :o) Ja, nå gjenstår det å se om det blir Danskebåten og København neste - tror iallfall det var mange av oss som kunne ha tenkt oss det :o) Blogglandia er et godt sted å være - ikke sant???

Ha en finfin uke videre!!

Nattaklem fra Hildegunn

Heidi-anitha sa...

Kjære Stine!

Tenk endelig etter noen uker har jeg fått nettet på plass i min nye bolig - utrolig deilig. takk for så hyggelig mail av deg - fluenettet var kjempefint:0) men har et annet på bestilling, så jeg må vent på det først tror jeg:0) Utrolig snillt av deg å tenke på meg - for de er ikke lett å finne.

Derimot lurer jeg på om du har videre tenkt å selge en av stakene dine:0) Så du hadde funnet en til på e -bay:0) Vakker!!! Så si til meg om du vil selge... jeg er interessert i allefall som vi har snakket om tidligere:0)

Håper du har det bra. Fortsatt endelå gjøre her hos meg - men det går fremover. Bloggen kommer etterhvert:0)

Klemmer Heidi-anitha

Guttemamma sa...

hei hei og tusen takk for en koselig kveld i går!! Glemte kamera jeg...men gøy å se alle bildene dine!! Ha en fin fin dag i solen!!
klem fra Anette

Maliva`s verden sa...

Hei....koselig å hilse på deg i går. Du fikk jo tatt kjempefine bilder du da....jeg legger nok ut mine seinere i dag. Kanskje vi sees i Frankrike eller var det København...hi-hi. Klem fra M-L

Missfryd sa...

Hei Stine,
Takk for i går, det var veldig hyggelig å hilse på deg. Flotte bilder du har tatt!
Klem Ingrid