lørdag 13. mars 2010

Sol, sol, sol!/ Sunny weather

For et nydelig vær det er i Oslo i dag! Blå himmel og full sol som angriper snøen på fortauet som forhåpentligvis snart er helt vekk. Noe av det beste vårtegnet for meg er faktisk bar, grå asfalt! Solen lyser så også fint inn gjennom de store vinduene her i stua at jeg måtte ta noen bilder. Snart skal jeg og ei venninne til interiørvarehuset House of Oslo.

Husk å få med dere En helt vanlig dag på jobben mens den går på kino. Den var veldig bra! Mye humor også :)

5 kommentarer:

MissMette sa...

Hei Stine
Så heldig dere er som har sol, her er det alt annet enn sol!!! NYDELIGE bilder du viser. Jeg liker leiligheten din veldig godt, vakkert!
Ønsker deg en fortsatt strålende dag :)
Klem fra Mette

Guttemamma sa...

Vakkert vakkert i "kåken" din,Stine!!

Ainosofia sa...

Great pictures again :)

Fru Tankefull sa...

Jeg og vil til House of Oslo! Har nesten ikke vært der siden åpningskvelden... Får ta det neste Oslo-tur:-)
Helt utrolig vakkert i stuen din! Får lyst til å flytte inn:-)
Ønsker deg en nydelig lørdagskveld.
Klem, Susanne

all clear sa...

Hi my name is Fiona from Western Australia. I just found your blog and it is stunning, magical and inspiring!!!!! I just love it!You are so clever and have exquisite taste.I will be a regular follower for sure.I have had to send his comment thru my husbands details cos I dont know how to change to mine.