fredag 5. mars 2010

Inspirasjonstur til Nytt og shabby/ the store New and shabby

Etter skolen i dag tok jeg en liten tur innom Kjersti i Nytt og shabby som ligger på St. Hanshaugen. Den lille, men superkoselige butikken er nevnt i Inspirasjonsguiden, så om man har boken får man 20 prosent avslag på ett kjøp :) De fører blant annet Jeanne d'Arc og Lisbeth Dahl, og har både småmøbler, interiør og stæsj. Noe nytt, og noe shabby. Her er noen stemninger derfra:
Måtte jo ha med Kjersti i aksjon også! Venninna mi klarte nemlig ikke gå ut døra uten å kjøpe med seg et par supersøte rosa øredobber :)

I morgen kommer en bildeserie fra en koselig og spesiell kafé som ikke er nevnt i Inspirasjonsguiden, men som fortjener litt oppmerksomhet allikevel. Følg med!

8 kommentarer:

Lovely Home sa...

Hello!
Paramount pictures and a whole lot of beautiful additions
and again I want to shop!
I greet warmly ((:
Patricia

Tina sa...

Å ja her så det utrolig koselig ut! Skulle vel tatt seg en tur til Oslo... Flotte bilder igjen! Flink du! God helg!

My home is my Castle sa...

her var det mye fint ja :))
takk for tipset..

Klem,Kari

Kjersti sa...

Hei Stine!! Takk for fint innlegg. Utrolig morsomt å se bilder som er sett og valgt ut med andre øynde en mine!! Fantastisk fine!!
Du er god på å ta bilder. Jeg skal ta en letings etter beslaget så sier jeg i fra til deg :o)
Ha en fin helg, Stine!!
Klem fra Kjersti

salige lavendel sa...

Dette så ut som en skikkelig lekker butikk!

Unknown sa...

ååååh, så mye fint! Virkelig fryd for øyet:)

Ha en fortsatt fin helg;)

h.espe sa...

Kjempeflott innlegg fra min favoritt butikke:o) Butikken til Kjersti er bare skjønn, og innholder mange skatter!!! Nå er jeg spent på - fikk du brukt rabattkupongen din..;o)

Ha en herlig lørdagskveld!

Klem fra Hildegunn

Line fra huset på landet sa...

Så fin butikk. Hit må jeg rusle inn en tur når jeg er på de kanter. Takk for tipset ;)

Kjempefine bilder du tar, Stine.
Klem,Line