torsdag 18. mars 2010

Ny kirkekandelaber/ new church candelabra

I går kom den siste kirkestaken i posten :) Ikke så stor denne som de andre, men veldig søt og elegant! Måtte bare prøve den et sted, så den står på plassen til den andre staken inntil videre. Nå må jeg nok selge unna en av stakene, og jeg tror det må bli den største, for den har jeg ikke så god plass til her i leiligheten. Det er den dere kan se her og her. Send meg gjerne en mail om du er interessert. Oppdatering: Lysestaken er solgt!

4 kommentarer:

Nostalgia sa...

har sendt deg en mail :-) Nyyyydelig kirkestake !

Nostalgia :-)

Linn`s Lille Lykke sa...

kjempe lekker kirkestake, du har masse fint inne på bloggen din.

klem fra linn

Minka sa...

Nydelig..hadde det ikke vært for tynn lommebok og dette budsjettet hadde jeg sendt deg mail ja, ingen tvil, de er så lekre..Og idag fikk jeg endelig kjøpt meg den urnen på mestergrønn, den var faktisk ganske stor og flott, takk for tipset...klems

Cathrine Aksnes sa...

den er nyydelig... skal kjøpe meg en slik stake selv også.. når lommeboken ønsker det :)