torsdag 11. mars 2010

Solskinnsaward/ sunshine award

Tusen takk til Line i Morsomme ting og Engler, ull og lavendel for Sunshine-awarden. Dere synes kanslje jeg er kanskje litt kjip som aldri sender videre awarder.
Jeg synes alt som følger med er litt slitsomt (å svare på en liste spørsmål, finne på "interessante" ting om meg selv, sende videre til andre bloggere osv...) Og så synes jeg kanskje ikke awarder blir så personlige heller etter hvert. Hvis alle sender den videre til 12 nye vil jo hele Norges land få den innen kort tid. Da er det mer personlig med en trivelig tilbakemelding i kommentarfeltet :)
Ikke misforstå altså, det er kjempestas at dere tenker på meg! Line skriver så sant det er at i blogglandia er det happy-hour hele døgnet. Dét er jeg enig i. Så SMIL!

6 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

flotte inspirasjonsbilder :) litt enig i det du skriver.. men kjempe koselig å få awarder fordi ;)

ha en flott dag

Rumour has it sa...

Those beds in that first picture are really great! I would like to find some similar beds for our own bedroom. Thanks for all inspiration here! :)
Best regards, Marjolijn

http://www.carteblanche-blog.blogspot.com

Marit sa...

Vi er nok enige der - men føler det er litt "å banne i kjerka". Men det å få kommentarer er skikkelig morsomt og jeg blir så glad for det!!! Men awarder - med masse spørsmål og videresending... hm :o)
Klem Marit :o)

Irene b sa...

always good inspiration, thank you stine!

Line fra huset på landet sa...

Jeg forstår Stine. For meg så ville jeg jo bare sende den til deg, så ;)
Ha en finfin dag. Nå måååå jeg bare ta den kringle-deigen som eser langt utover bakebollen her!

Kos og klem,Line

LIVS LYST sa...

Jeg må nok si meg enig gitt. Jeg syns også det er litt vanskelig å vite hva jeg skal gjøre med alle disse awardene.....

Håper du har det bra i vårsola, Stine!

Klem fra meg ;O)