lørdag 6. mars 2010

Velkommen til Torgerstuen/ welcome to Torgerstuen

Tøyen/ Galgeberg/ Enerhaugen ligger en kjempekoselig kafé (og visningsrom) som heter Torgerstuen. Her er det avslappet stemning, fransk musikk og supergod mat. Anbefaler salaten med lun chevre, honning, valnøtter og bacon. En smaksbombe!
Rundt de varme glassene er det holdere laget av heklede duker. Dekorativt og veldig, veldig kreativt! Søte, gamle skåler til å legge fra seg tesilen på får man også. Alle lampene i kafeen er forskjellige. Denne av ståltråd hang over bordet vårt.
Friske blomster på bordene er det alltid. Og gamle møbler gir den rette stemningen! Dekorative duker er lagt under en glassplate som dekker hele bordplaten. Garantert null søl!
De har også et stort utvalg av økologisk Søbogaard-saft og hjembakte brød og kaker. Alt lekkert anrettet i gamle kasser og fat med glassklokker. Under er et bilde av inngangspartiet. Om sommeren er det grønne blader som dekker hele uteområdet. En liten, grønn oase :)

5 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig et herlig sted! Ser veldig koselig ut. :)

Tee of Vinnord Cottage sa...

Hit fikk jeg skikkelig lyst til å dra merker jeg :) så koselig det vikret der! Takk for tipset!

(eddas) sa...

Heisann..
er det den som ligger rett nedenfor kirken?for der har jeg vært på sommeren og sittet ute...der er det kjempekoselig...
kos deg
eddaKlemmer

(eddas) sa...

Ikke så langt like ved bare større leilighet....åhh gleder meg så til og innrede den...:)
kos deg...

Maliva`s verden sa...

Hmmm..denne Cafèen skal jeg besøke, helt i min smak;o) Koselig å se bilder fra butikken ti Kjersti også. Klem fra Maliva