lørdag 6. mars 2010

Stilleben på sybordet/ still life interior

Jeg finner visst aldri helt ut hvordan jeg vil ha det på det lille sybordet i stua. Men akkurat nå ser det slik ut :) I dag er det vaskedag for meg. Hauger med klær er allerede vasket og brettet, og en ny maskin står på. I tillegg har jeg planer om å ta i et tak og rydde opp på kjøkkenet. Det er alltid så deilig med helt rene arbeidsflater der, men det er dessverre et sjelden syn. Å vaske opp er noe av det kjedeligste jeg vet om. Noen som har en oppvaskmaskin til overs?

8 kommentarer:

- sa...

Hei Stine!
Jeg synes komposisjonen din ble veldig fin nå. - enkel og rustikk. veldig deg. Tenker de kankje også kunne vært pent å henge speilet opp på veggen? men i ca samme høyde som det står nå?
Uansett, lykke til med oppvasken! den er også min erkefiende;)

Fru Blom

Anonym sa...

Kjempefint ;)
kose deg med vaskedag :) syns det e koselig å fulle rundt med vasking når eg e for meg sjøll :)
ha ei go helg! Klem fra susi ;)

ANETTESHUS.COM sa...

Sååå vakkert, Stine!! Den staken din er bare så lekkert! ... og det sybordet ditt - superflott!!! Gamle, sjarmerende ting med sjel ...

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem klem
Anette:)

Kari sa...

Heihei!
Jeg skjønner hva du mener, enkelte steder vil liksom ikke la seg dekorere. Men jeg syns det var kjempefint på sybordet nå. Det kan jo ikke bli feil med en sånn kirkestake!
Ha en super lørdagskveld!
Klem fra Kari

Christinas låvebutikk sa...

Nydelig kirkestake!
Herlige bilder!!
God helg videre!

Tina sa...

Bordet ble jo så flott, kan godt være slik, men alltid moromt og gjøre om innimellom! Har nettopp gidd bort ei vaskemaksin, ja det er kjekt, min mann sier det er skilsmissegrunn å ikke ha... hehe han hater oppvask vist nok! Fin lørdag til deg

- sa...

Uansett.... Dette ser kjempe pent ut!! du er flink til å kombinere det romantiske og det røffe industrielle! Alt du tar i blir gull:)

HUSET PÅ HØYDEN
fru blom

Guttemamma sa...

Knallfint på bordet ditt,Stine,dette kan du!!
klem fra Anette