onsdag 31. mars 2010

Konkurranse med FLOTTE premier

Nå er det klart for stor konkurranse her på bloggen. Happylines sponser nemlig hele tre premier til en verdi av over 1200 kroner!

Happylines har wallstickers med ord, uttrykk, bokstaver og oppskrifter i tillegg til morsomme tegninger og figurer. Vinylen er tynn og matt i utførelsen og er enkel å føre på og fjerne. De kan festes på vegger og andre glatte overflater som gulv, skap, dører, interiør og fliser. Jeg har tre forskjellige wallwords å dele ut.

Førstepremien er Words@home som består av 14 forskjellige ord; bath, wc, keys, shoes, home sweet home, sugar, flour, coffee og to forskjellige størrelser av white og colour. Disse kan festes på for eksempel dører, vegger eller bokser. Se flere ideer under! Verdien er 625 kroner.
Andrepremien er Home sweet home som måler 100 cm X 17 cm. Passer både på kjøkkenet, soverommet og i stua. Verdien er 345 kroner.
Tredjepremien er den fine linjen Home where our memories begin til en verdi av 295 kroner.
Håper dere synes premiene er flotte, det er jeg som har valgt ut de jeg synes passer best i et lyst hjem. Derfor kommer alle ordene i en nydelig lysegrå farge :) Alt du trenger å gjøre, er å legge inn ett av bildene under enten i et innlegg eller i kolonnen på bloggen din og linke til meg (bildene blir større om du klikker på dem). Trekningen blir om to uker, altså 14. april. Har du ikke blogg, legger du igjen navn og e-post i kommentarfeltet.
 Lykke til alle sammen!

130 kommentarer:

Susanne sa...

Oj det var litt av noen fine premier må jeg si:) Heldige den som vinner! Jeg er seff med :D

Kristins Hus sa...

hei!
jeg linker med bilde!
Fine premier;-)
Ha en fin dag!
Kristin

Unknown sa...

Flotte premier Stine! I'm in:o))

Audhild sa...

WOW,for noen flotte premier!
Jeg er med, og krysser fingrerne!

God Påske, hils mannen og:)

Little Emma English Home sa...

Stine, your giveaway is fantastic!!! Of course I participate. Love those sticks and grey is perfect!!

Thanks xx

(eddas) sa...

Blir selvfølgelig med:)Linker
eddaKlemmer

Mette sa...

Flotte premier da! Vil gjerne være med...

God påske til deg! Mette

Bettum Villa sa...

Kjempe flott premie. Jeg blir også med. Linker på siden min.

Klem Madelen

Annasui sa...

Så finfin premie. Perfekt for oss som prøver å få kjæresten til å innse at når jenta flytter inn kan man ikke ha ei leilighet som ser ut som et ungkarsreir.

God påske!

Klemmer fra Annasui

Lillians Tanker sa...

så fine permier, har fått veldig sansen for disse wall stickersene i det siste:) har linket til deg:)

god påske

påskeklem fra Lillian

Anonym sa...

Hei. Har ikke blogg men vil gjerne være med... Er innom bloggen din ofte, mye fint å se å bli inspirert av.
ninasjoevold@yahoo.no

Skogland sa...

Jeg blir gjerne med :)
Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE i samme slengen! Klem fra Fru K

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Da ligger bilde med trekning hos deg permanent hos meg frem til trekningen :)

Jeg vil gjerne være med å vinne kjempefine wallwords!!! :) Akkurat hva jeg trenger!! Hi hi :)

Ha en nydelig påske Stine :)

Og tusen takk for all hjelp jeg har fått med bloggen min :) Kjempesnillt!!!! :)

Klemmer fra Ingun :)

lillelise sa...

Kjempefine premier! Jeg er med
God påske

victoria (huset i byen) sa...

Flotte premier, klart jeg er med p det, linker også med bildet....
ha en fiiin påske
klem victoria

Marias smykkedesign sa...

Kjempefine premier. Har ingen wallwords enda, men ønsker meg veldig. Jeg er med :-) Har linket med bilde på siden min. klem

MariMaja sa...

Hei
Flotte premier, linker jeg ;)
God påske

Minka sa...

Så gøy, flotte premier du har å dele ut, her vil jeg gjerne være med og linker i løpet av dagen..Klems..

rule sa...

Sååå flotte premier!!! Jeg er selvfølgelig med..... Og god påske til deg!!!!
Klem Ruth

My home is my Castle sa...

Jeg blir med :)
Flotte premier og jeg linker deg selvfølgelig ;)

Klem,Kari

House of Dogs sa...

For noen fine premier! Dette må jeg selvfølgelig være med på. Link er lagt til på bloggen min:)

Ønsker deg en fin påske!

Klem

Vår lille hage sa...

Hei ! Jeg blir gjerne med ! God påske til deg ! Klem

aMaLiDa sa...

Oi for noen fine premier.
Jeg linker på bloggen min :)

Ha ei riktig fin påske :)

Randi

Anonym sa...

Hei Stine!

Flott blogg, hygger meg med å følge den! Jeg har og bestilt monogrammer av deg som jeg gleder til å få!
Vil gjerne være med i konkurransen din.

hilsen synne

Precious Home sa...

Så flotte premier da!
Jeg er med og linken ligger allerede på bloggen min!

Ha en fin dag!

Erika sa...

Hei Stine!

jeg legger deg til hos Kreative Kvinner!

Kjempefin premie som jeg gjerne vil være med på!

Ha en fin påske! Erika

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin premie-eg elskar veggord☺ Linkar i bloggen min!

God påske☺

Klem M♥

prinsesselinn sa...

Heisann ;)
så fine premier .
Vil gjerne være med i konkurransen .
Ha en fin onsdag.

Camilla sa...

Så utrolig flotte premier :) Jeg har linket til deg i bloggen min, og håper å få vært med i konkurransen!!

God påske!!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så flotte premier! Jeg blilr gjerne med i trekningen, har linket i sidebaren på bloggen min!

Klem

Kreative drømmer.. sa...

Jeg er med og linker:)
Ha en super påske!:)

Påskeklem fra Heidi

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege premiar!:) Eg linker i sidefeltet på bloggen min og krysser fingrane:)
Påskeklem :)

Fra huset i svingen sa...

Kjempefine premier, og jeg vil selvfølgelig være med :-D
Linker i bloggen min!

God påske!!!

Camilla, Casa de Bach sa...

Jeg blir gjerne med i konkurransen om de lekre premiene!(Link i bloggen)

Ønsker deg noen fine fridager!

Hilsen Camilla ;)

Linn`s Lille Lykke sa...

Gud for noen premier, så klart er jeg med på den. Gleder meg å krysser fingrene.

Riktig god påske
Klem

Lykkehjemmet sa...

Så flotte tekster da!!
Jeg linker selvsagt:)
Ha en flott påske!!
Klem Mona

Anonym sa...

Siden jeg ikke har noen blogg, blir det slik :) Vil gjerne være med på trekning av slike flotte premier.

God påske :)

Klem, Mette

Home By Virginia sa...

Heisann Stine... :)

Jeg er med vet du...

* God Påske *

Klemmer fra MV ♥

Anonym sa...

jeg linker bilde!:)
har ikke så god peiling på sånt men har da fått det inn på blogggen. her helt ny. hehe!

Unknown sa...

Hi Stinne! that's an amazing giveaway!! Count me in and I've linked your blog on mine!!!
Hugs!

Liselinn sa...

Jeg er med :)

FruLisa sa...

Jeg har linket fra give away-siden på bloggen min:-)

God påske!

Anonym sa...

dette må jeg være med på! så flotte premier;)

Minnelita sa...

Hei, hei. Er helt nu inne hos deg, men har linket deg med bilde!!
God påske ;D

Anonym sa...

Oi så kjempe fine premier. Bloggen din er helt super. Blir bitt av oppussings basillen når man kikker der og heldigvis holder vi på med det nettopp nå :-))) Vil gjerne være med i trekningen.
Mvh Tonje
E mail: kosejiinta@hotmail.com

Free Bird sa...

Heihei Stine,
vakre og fine wallstickers og hoppar rett inn i konkurransen! :)
Ha ein strålande påskeferie, so talast me!

Mvh. Brit

Unknown sa...

Hei, dette vil jeg gjerne være med på;)
Jeg har linket til Give awayen!

Klem fra Grete

Ta dagen sa...

I´m in!
Premie 2 og 3 va aldeles nydeli :)


*Kine*

Unknown sa...

Så fine wallstickers. I'm in!
Håper du har en fin påske:)

AP sa...

Wow:0
wara@poczta.forward.pl
ADA

cissemosse sa...

Wow! Mange fine wallstikers som hadde passet perfekt hjemme hos meg! Jeg linker med bilde!

mittliv75 sa...

Hei..
Vil veldig gjerne være med i konkurransen, men klarer ikkje å legge til som link på min side:o((
Legger meg til som følger og prøver å linke når eg har lært litt mere:o)
God påske.

- sa...

Hei Stinemor!
jeg er gjerne med på denne flotte giveawayen:)
Er jo veldig kjekt med wallstickers, selv om jeg ikke har noen selv(!?)
Kos deg videre i denne solfylte påsketid.

mvh

HUSET PÅ HØYDEN

Gina sa...

Så flott premie:)
Har lagt til bildet på bloggen min :)
Ha en fin påskehelg :)
klem

Anne sa...

Ja, eg er med! For nokre fantastiske premiar:) Ha ein herleg paaskeslutt!
Klem Anne

Anonym sa...

Hei Stine:)

Nyyydelig blogg!!!

Og flotte premier:)

Linker til deg inne på bloggen min:)

Ha en fortsatt fin påske:)

Merete

Magdalena sa...

heisann..
dette kan eg ikke gå glipp av...
fant bloggen din hos my home is my castle, og falt pladask for den,
herlige innlegg.. .!
og den krukkegården du hadde besøkt i Ås , var helt råååå..
masse fint hos deg!!

linker deg med ett bilde og legger det til bloggrollen min, ha en fin dag!
magny***

Christine; -små gleder sa...

For nokre flotte premiar! :)

No har eg linka til deg i bloggen min og vil sjølvsagt være med i trekninga.

Nydelig blogg du har! :)

Ønske deg forsatt ei fin påske..

Conny - Frøken Klara sa...

Hej Stine. Smukke smukke præmier; jeg krydser mine små danske fingre :-).. Jeg er selvfølgelig med i det... Kram

Anonym sa...

Fine premier! Vill kjempegerne vinne. Har ingen blogg.

imoolsson@hotmail.com

PlingeLinn sa...

Superflotte premier! Jeg er gjerne med :D

llyngstad(a)hotmail.com

Siri sa...

Kjempefine premier :) blir med jeg også

Mona Christin sa...

Jeg er med. Link skal bli.

MC♥

Anonym sa...

Jeg vil være med, og har et hvitt lyst hjem, så dette hadde vært perfekt! Bloggen din er nå bokmerket btw, digger den, keep it up! :)

Linn Westlund
cutiepaien@hotmail.com

I drømmeslottet sa...

For en flott gave, dette vil jeg være med på. Måtte den beste vinne=) Jeg linker deg..;-) Ha en fin dag!

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

For en flott konkurranse med flotte premier!!! :) Jeg blir med!! Har linket til konkurransen din! :)
www.frumaela.com

Anonym sa...

Hei hei..jeg vil gjerne være med i konkurransen,jeg har ingen blogg - men følger deg hver uke og syns det er kjempeherlig å lese + nyte bildene dine,kjempedelikat hjem dere har fått - for en forskjell ;o)

Mvh Anne
annejsl@lyse.net

Randi sa...

Hei!
Så flotte premier da! Jeg er gjerne med. Linker på bloggen min og kryssr fingrene:)

Randi:)

Monica sa...

jeg er med :) flotte premier

Oda sa...

http://thetwoflowers.blogg.no/1270496362_home_sweet_home.html
- dette er linken til bloggen min der jeg har skrevet om deg, og konkurransen :)

Selvfølgelig er jeg med i konkurransen. Må bare si (dette er ikke sminsk altså) at jeg liker stilen din veldig godt! Det er som om du bringer personligheten din inn i designet. Alt er så stilrent og fint. Jeg kan ikke vente med å pusse opp min egen leilighet i noe av samme stilen :) Du har en beundrer, men det visste du kanskje? Hehe

Lykke til alle andre som er med i konkurransen :)

Anonym sa...

Hei! Kjempefin blogg, masse inspirasjon. Skulle gjerne linket deg, men bloggen min er ikke oppe og går ennå. Men det kommer. Lover å legge inn noen ord om bloggen din når den tid kommer. Ønsker deg en strålende vår. Molly, mlangholm@hotmail.com.

Anonym sa...

Jeg vil mer enn gjerne være med, selv om jeg ikke har blogg. Flotte wallstickers! :)

Hilsen Ingeborg
ingeborgroe@gmail.com

AT HOME BLOG sa...

What beautiful things you post... I love the "colours" of your blog and of course I love your giveaway!! thank you!
Kisses
Etta

Mariann sa...

Da har jeg linket give away på siden min og lagt meg med som følger ( men det må man jo når man kommer over en så fin blogg)
Ønsker deg en fortsatt fin kveld

Mimilie ♥ a cup of tea ♥ sa...

Så nydelig give away!:) Jeg har lagt inn link på bloggen min.

Ha en flott dag!

Belle Brocante design sa...

What a lovely Blog you have! Wonderful images & ideas. And ofcourse I love to participate in your Give Away, such lovely things to win! I'll put an imagelink on my blog too!

Have a wonderful week,
Annemiek

♥ Linnie ♥ sa...

Nydelige veggord :)
Jeg elsker slike.

Jeg vil svært gjerne være med, og har lagt inn bilde med link på min blogg :)

Ha en strålende dag :)

Klem Linnie ♥

Jannes lille sted sa...

Hei:)
Oj så flott! Jeg linker selvfølgelig! :)
Janne Merethe

Trine sa...

Kule premier! Jeg linker og krysser fingrene.

VigdisMargrethe sa...

hei på deg. Jeg har kopiert bildet til min blogg og ønsker meg en av de fine premiene dine jeg også.

Ingvilds Englehjem sa...

Å for noen flotte premier:)
Jeg er gjerne med!

Kom gjerne innom min give away også de som vil...

Ha en fortsatt fin dag

Anonym sa...

Hei!
Kjempefine premier og kjempefin blogg!!!
Jeg vil gjerne være med.

Mvh
Linda H
lehoff@online.no

Malin sa...

Jeg er med!! ;) Kjempefin blogg=)

Anonym sa...

Jeg blir gjerne med i trekningen. :)

(olanordmannsen@gmail.com)

Lillebea sa...

Jeg blir gjerne med på trekning :D

isabel sa...

for en utrolig flott konkurranse du har gående!
virkelig fin blogg du har :)

Beate sa...

Her vil jeg være med. Kjempeflotte premier!! eh...vil gjerne vinne 2 eller 3 premie jeg da, for 1. premien har jeg noe lignende..eh.. Link til deg er lagt på min side. Kom gjerne innom der en tur!

Størstepia sa...

Jeg vil veldig gjerne være med;-)
Superflotte premier jo!!!
Ha en flott dag!
Klem fra størstepia

Fra gammelt til nytt sa...

Jeg vil gjerne være med i treknngen av disse flotte premiene. Langt opp på ønskelista står nemlig noen slike wallstickers.

Jorunn

englemor sa...

Hei♥
For en herlig inspirerende blogg du har her!!! Glad jeg fant frem! Jeg vil jo gjerne være med linker selvsagt fra min blogg!!
Klem ♥ Hilde

Anonym sa...

fin blogg og flotte premier.
har ikke blogg selv, men her er mail

tonje_88_@hotmail.com

Hildes Scrappeunivers sa...

Nydelig blogg som gir meg masse inspirasjon! Blir gjerne med i konkurransen din og følger deg og har linket til deg på min blogg.

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Har ikke blogg enda, men veggord ønsker jeg meg ;)
Nydelige bilder du har, ante ikke at man kan utdanne seg til interiørblad-journalist! You go girl! ^^
sommervikingan@hotmail.com

Veronica sa...

Jeg er med! Har allerede plasser wallwordsene i hodet mitt, der de passer perfekt inn, her i mitt lille hjem.

Lena Celine sa...

Knalle premier. Jeg er med!!!!

Hilsen Lena

Lev Livet Lett Lokki sa...

Jeg linker deg opp hos meg ♡♡♡
For noen flotte premier, håper vinnerlykken slår til :))
Ha en herlig dag!
Klem Lokki

Chani sa...

Very nice wins, please count me in!
Your blog is absolutely adorabe!

Anonym sa...

så nydelige premier.har lagt ut bildet med link på bloggen in.ha ei go helg.klem:)

RoseSommer sa...

Hei, jeg er med!! Flott premie. Har nå tittet på alt det fine denne butikken har.

Tina Mølgaard Andersen sa...

Jeg vil meget gerne deltage i konkurrencen om dine flotte præmier.

Nu vil jeg vente på lodtrækningen om den heldige vinder - og håbe på at det bliver mig. ;o)

Anonym sa...

utrolig nydelig premie.vil gjerne være med i sjansen om å vinne de:-)

*Randi*

Rggjestad@hotmail.com

astrid sa...

Heisann!
For en flott premie du har.
Jeg har ikke egen blogg så legger igjen min mailadresse her, og håper på vinnerlykke.

Mvh astrid.d@gmail.com

Unknown sa...

Så flotte premier!
Jeg linker selvfølgelig:)

Marthe

think shabby sa...

Stine, your giveaway is fantastic!!I love it and I participate.I added your link on my sidebar!!!Thanks and Kisses!!!

AnitaK sa...

wow, stilige ord på veggen ja...

Ruter & Hjerter sa...

Dettte var flott! Jeg er med! klem

Birgitte sa...

Uha, du kan tro jeg også gerne vil være med om disse fine præmier og tager linket med mig. ;-)
Klem, Birgitte

Hege sa...

Superflotte wallwords! Gid jeg hadde vinnerlykke... :-)
Krysser fingrene!

Hilsen Hege

Grethes design sa...

Hei. Kjempe flott blogg du har. Jeg vil gjerne vinne disse flotte premiene og linker fra bloggen min.
Hilsen Grethe

Fru Glitters Hus sa...

Så utrolige flotte premier. Dette er jeg selvfølgelig veldig gjerne med på. Gøy.


Klem

Sivs verden sa...

Så flotte preimer Stine!!:)
Jeg linker med bilde og er selvsagt med:)

Ha en fin tirsdag!

brandi sa...

~greetings...i happened to stumble over here...and ever so delighted that i did! your little space here is beautiful soft and so very sweet! i adore words written...in everyway! wonderful are you to offer up this giveaway...warm wishes and brightest blessings~

Vibeke sa...

Har ingen blogg, men øsnker å være med i trekningen..

Kjempe fin blogg du har, som viser hvor mye man kan få ut av huset/leiligheten når man ikke har et slott til rådighet ;)

Kaoskontroll sa...

Klart jeg blir med! Elsker wall words. :)

Linker også. Klem

Nennes sa...

Trenger litt lykke i livet nå....
Er på sykehus med sønnen min,18 dagen han er syk....
Legene vet ikke hva det er?
Enorm hodepine og ser dobbelt hele tiden stakkars lille gutten min!
Fikk en annen sykdom før jul og har nå hatt sondeernæring siden nyttår inn i nesen og ned i magen!

Da er det greit å lese litt blogg da tiden blir lang her...
Fin blogg!

Anonym sa...

Hello! I'm from Poland. My name is Anna. I haven't blog but my daughter Agnieszka has. I would like to win only one thing, only one thing :))) With the best wishes - Anna
mysiak@o2.pl
Ps. What a lovely blog!!!

Marianne Nygaard sa...

Hei hei
Skrev et innlegg om konkurransen din på bloggen min jeg, så kan flere melde seg på også. Kanskje litt sent ute men, bedre sent enn aldri :)

Martine sa...

Hei! Mitt navn er Martine og jeg har fulgt med på bloggen din en stund nå:) Jeg vil gjerne være med i konkurransen! Har ikke fått laget min egen blogg ennå, blir nok ikke så lenge til...men uansett takk for en inspirenede blogg:)

Carpe Diem sa...

Hei.
Eg er med, har link på bloggen min:)

Ha ei flott veke!

Anonym sa...

Jeg er med!! Elsker bloggen din! trinesundet@hotmail.com

Beth sa...

Your website is beautiful. Please enter me in your competition.

Thanks,
Beth

Anonym sa...

Hei,
jeg vil også være med ;-))flotte premier du gir bort.
Jeg liker bloggen din kjempe- kjempegodt!!!!
Du har et herlig hjem,- liker stilen din!
Ønsker deg en super dag,
klem Tove
mail: dideidem@online.no

Anne Mai sa...

Jeg har også lyst å være med :)

Anonym sa...

Heisan! Fin blogg du har. Jeg vil gjerne vinne. mo-skog@online.no
Hilsen Monica

lillpastill sa...

Hei og hopp.. Jeg trodde jeg hadde "meldt" meg på konkurransen, men kan ikke finne navnet mitt her jeg, så da prøver jeg igjen! Jeg er med! :)

P.s. Utrolig flott fransk sofakrok du har fått deg! Rett og slett vakker var den!

Ønsker deg en fin fin dag! ♥

Anonym sa...

Hei jeg vil gjerne være med. Har ikke egen blogg men håper at vi også kan være med? Kjempefin blogg du har.
Hilsen Hege(hegeand2@broadpark.no)

Shus sa...

Hei! Eg vil gjerne vere med sånn i siste liten....eg har blogg, men sidan trekningen er i dag, er det vel ikkje vits i å linke! men håper eg kan vere med forde. Klem frå Solveig

Mor og datter sa...

hei!
Jeg vil gjerne være med.. om jeg rakk det ??
krysser fingrene;)

AGUTEK sa...

Hi! I want it! Wonderful words! Beautiful! I'll win it.

Greetings from Poland!

Smått og Stort sa...

Wow for noen flotte premier!! Vil gjerne være med i denne konkurransen! Har en liten give away inne hos meg også, men den er bittttte liten i forhold til denne...