tirsdag 9. mars 2010

Klassisk, men avslappet/ classic, but relaxed

(Foto: Sköna hem)
Nok en inspirasjonsreportasje fra meg i dag. Noen ganger vet man liksom ikke hva man skal ta bilde av eller skrive om fra hjemmefronten. Tenker jeg ikke er den eneste som har det sånn en gang i blant?  Men håper dere får litt inspirasjon fra disse bildene. Uansett, dette er nok en lekker reportasje fra Sköna hem, et magasin jeg synes er veldig bra på nett også! Liker den avslappede, tilsynelatende litt tilfeldige stilen i dette hjemmet. Veldig gjennomført, men allikevel ikke for mye dill. De få tingene som er der, er helt rett. Det ser veldig kjekt ut med det lys naturfargede lintrekket på sofagruppen også. Ser sikkert ikke så fort skittent ut som det hvite Ektorptrekket.

- IKEA, lintrekk til Ektorp, takk?

9 kommentarer:

Frk Ligaard sa...

Husk at om du ikke finner passende trekk på Ikea, så lager Bemz.com trekk til alle deres modeller. Har selv benyttet meg av tjenesten og er strålende fornøyd!
Ha en super dag!

Little Emma English Home sa...

Love the white doors in the hallway and the contrast with wooden floors. Wish I could have a nordic home.....shall I move???

Have a nice day,
Zaira

My home is my Castle sa...

Herlige bilder...
Lekkert :))

Klem,Kari

Engler, ull og lavendel sa...

Så flotte bilder.
Award til deg på bloggen min.
Klem fra meg

salige lavendel sa...

Så nydelige bilder, deilig stemning. Har veldig sansen for å sette malerier på en list i stedet for å henge det opp på veggen. Jeg har tatt kopi av innlegget ditt om de franske markedene, skal til Paris i mai og dette var veldig nyttig for meg. Tusen takk :)

Ragnhild / Wallas Verden sa...

inspirerende rep. det krver litt med hjemme hos innlegg ja. hos meg er det så mye leker og ting og tang som ligger rundt og ødelegger. tar kjempetid å rydde hele rommet bare for et blogginlegg. så det har lett for å bli mye nærbilder.

må du ha en fin kveld.
klem:)

www.jeanettefoto.blogspot.com sa...

Nydelige bilder! Veldig inspirerende, jeg kjører samme faretoner selv:-)
Fin blogg du har!
Hilsen Jeanette

Anonym sa...

åhh.. fint.. likte spes bildene over sofaen her.. det trur eg jammen eg skal prøve på selv :)

klem <3

Home By Virginia sa...

Flotte bilder... :)

Helt enig med deg Stine... Lintrekk til Ektorp hadde vært tingen...!!! :D Kom igjen IKEA...!!! :D

Likte veldig godt det siste innlegget ditt... Har også begynt å bruke litt brunt/sort i kontrast mot det hvite... Lekkert... :)

*Ha en fortsatt fin uke*

Klemmer fra MV