onsdag 24. februar 2010

Lys i kirkestakene/ candles in the candelabras

Blogspot har vært nede for meg i hele dag, men her kommer endelig et lite innlegg fra meg :) Jeg sitter inne med tente lys i alle tre kirkestakene mine, og skal si det varmer godt! Tok et bilde med den nye mobilen. Ikke den beste kvaliteten kanskje, men dere ser vel motivet?

I morgen kommer Geir Arne endelig hjem fra jobbreise. Han har vært i Vancouver for VG Nett i to uker nå og skrevet om blant annet curling og skøyter. (Og med Geir Arne kommer også kameraet tilbake, jippi!)

4 kommentarer:

Millas hem sa...

Lite mys i vintermörkret behöver vi allt! =)

Kraaam

Familien i Fjellborg sa...

Utrolig fine disse kirkestakene, dette er noe jeg virkelig ønsker meg. hilsen Anita S

Line fra huset på landet sa...

Veldig fine kirkestaker. Det blir så hyggelig med bare stearinlys.
Tenker meg du setter pris på at kameraet kommer "til rette" igjen,ja :D

Minka sa...

De er så flotte disse stakene dine...jeg har bursdag snart, og da håper jeg det kommer en slik i hus her og(reproduksjon da vel og merke men)klems...