mandag 22. februar 2010

Bildeproblem/ picture problem

Før jeg løp til trikken i morges, knipset jeg noen bilder i full fart. Denne hyllen henger over skrivebordet i stua. Gamle bøker og bilder av slekta pynter opp :)
Er det flere som sliter med å endre størrelsen på bildene i blogginnleggene? Jeg får ikke lenger endre størrelsen selv når jeg dobbeltklikker sånn som jeg bruker. Så jeg velge liten, medium, stor eller ekstra stor. Veldig kjedelig! Skulle for eksempel hatt alle bildene i dette innlegget like brede. Noen som vet råd? Jeg har prøvd forskjellige nettlesere, men det har ingenting å si.

7 kommentarer:

Hulda sa...

Jeg har problemer med at bildene kuttes når jeg har de i største format. Det er synd, vesentlige ting forsvinner jo da.. Har ikke hatt det samme problemet som deg. Kan tenke meg at det er den skillelinja jeg har på bloggen som gjør at det blir sånn.

Likte bildene dine godt! Stilig med de gamle bøkene du har der, sammen med lysestaker og bilder.

Millas hem sa...

Gillar bilderna!

Gamla vackra böcker är jag svag för! =)

Kram Camilla

Anonym sa...

Hei sann:)

Fine bilder du viser. Men hvordan få de like store får ikke jeg heller til... I det siste kan jeg ikke flytte rundt på bildene, ikke få 2 små i siden av hverandre og ikke så store bilder jeg ønsker....
Det er veldig kjedelig når mann ikke får innleggene som mann vil..
Veldig fin blogg du har :)

Ønsker deg en fin uke :)

Klem Anita

Lille Liljehvit sa...

Hmmmm... da er i hvert fall ikke jeg til noe hjelp! For jeg visste ikke at man kunne endre str på bildet annet enn de vanlige liten, medium, stor og ekstra stor...... Kan man dobbeltklikke, og bestemme str helt selv? Hmmmm....man lærer noe nytt hver dag! :)

Nydelige gamle bøker på hylla di!!

LiljeHvit :)

h.espe sa...

Hei Stine!
Så vakre bilder du har knipsa i farten da.. :o)

Ja, bredden på bildene sliter jeg også med. På en testmal jeg har, har jeg lagt inn en malkode, som gjør at jeg kan velge ekstra store bilder også når bildet er liggende. Men, er livredd for å ødelegge bloggen min, og har forløbig ikke turt å gjøre det på den publiserte bloggen min. Spørs om jeg ikke må prøve, for bildene blir myyye finere!

Jeg har planer om å dra innom lanseringen av inspirasjonsguiden ja, men ser ut til at det bare blir en tur innom rett etter jobb. Sees kanskje da??

Ha en fin uke!

Klem fra Hildegunn

Kari sa...

Nydelige og veldig inspirerende bilder :)

LIVS LYST sa...

Merkelig med bildene da. Jeg tror rett og slett det bare klikker noen ganger jeg. Min også gjør det. Siste innlegg var det ET bilde som ikke ville legge seg midtstilt. Av en eller annen forunderlig grunn....
Så vi får kanskje bare regne med det av og til???

Ang. bildene mine med DINE monogram: KLART DET, BARE LINK I VEI!!

Ha en fin dag, Stine!
Liv ;O)