tirsdag 9. februar 2010

Stem på nummer 2!!!

Så moro med tilbakemeldinger på det forrige innlegget mitt! Jeg skjønner at dere har lyst til å se flere bilder fra leiligheten, men vi bor nå her på 45 kvadrat, så det er ikke så stort mye å ta bilde av bortsett fra det dere har sett alt. Men jeg skal prøve å legge ut litt flere i ny og ne, kanskje lage noen fine stilleben med gamle ting og fotografere dem! Hvis dere har ønsker om hva dere har lyst til å se mer av- for eksempel spesielle møbler, detaljer eller lignende er det som vanlig bare å skrike ut!
Forresten, har du sett noe mer inspirerende enn dette vakre fotografiet? Hvis svaret er nei, må du for all del gå inn på bloggen til Anette Hjerpe, Lantlif, og stemme! Hun skal gi ut bok og ønsker kommentarer på hvilket bokomslag som er finest. Og fordi denne forsiden ville gjort seg innmari fint på bordet her hjemme (og helt sikkert hjemme hos deg også), synes jeg dere skal stemme på nummer 2!

3 kommentarer:

(eddas) sa...

Heisann:)
ja nr 2 er stemt på for lengst:):)
ha en fin dag
klemklem

Mor og datter sa...

helt enig med deg!! Det var et lekkert bilde!! :) jeg skal inn å stemme på bildet, takk for tipset!! ;)

håper alt er bare bra med deg stine!!

Kjeruben sa...

He he eg vil heller ha nr 5 på bordet mitt :D

Her inne vil eg sjå dine egne bilder. Kva du tar bilder av er ikkje så viktig, jo det skal jo vere interiørinspirasjon i din stil sjølvsagt ;-) Men ein del av bilda du har vist i det siste er bilder eg har sett før, likar best når eg kan sjå noko nytt.. for jepp, eg ser meir på bilder enn eg leser tekst ;-)

:o)