fredag 26. februar 2010

Inspirasjonsguiden/ the inspiration guide

Nå gleder jeg meg til tirsdag, for da lanseres Inspirasjonsguiden for Oslo og omegn! Fra onsdag av kan den kjøpes i 40 forskjellige butikker! Jeg og de andre bloggerne som har med bildet sitt i boken er invitert med på lanseringsfesten. Det sa jeg såklart ja til å være med på :) Er det andre som skal?
(Foto: Shabby charm/ Inspirasjonsguiden)
Dette skriver Maia selv om boken:
Livet består av mange inntrykk. I Inspirasjonsguiden har vi plukket ut steder som gir deg positiv energi. Steder med varme og omtanke. Butikker hvor du får et lite pusterom til å la deg inspirere og kanskje realisere dine idéer om hvordan du ønsker å ha det rundt deg.

4 kommentarer:

Guttemamma sa...

Jeg skal...:)

Elin | Draumesidene sa...

Skulle gjerne ha vore på festen :) Kos dokke stort! Og gratulerer til alle som fekk med bilde sitt!

God helg!
Klem frå Elin :)

Hulda sa...

Jeg skulle gjerne vært der, men det blir litt vel langt fra Harstad til Oslo. Har ikke mulighet til å få fri fra jobben heller, slik at det kunne blitt langhelg.

Skogland sa...

Var så heldig å bli invitert jeg også, så da må jeg jo ta turen.. :)