onsdag 3. februar 2010

Hvem får hoppe først?

(Foto: Bloomingville by Trendkompagniet) 
Nå sitter jeg her og ser på nyhetene på NRK, og det kom nettopp en sak om hvem som skal få hoppe først i Holmenkollen. Og her synes jeg alle bloggere skal støtte opp om at det blir en kvinne! Du kan stemme på Anette Sagen her. Eller skal vi høre på Wirkolas "Jeg synes vi skal la småpikene vente"? I alle dager, jeg skjønner ikke hvordan folk får seg til å si sånt i 2010. Kanskje vi skal nekte menn å spille håndball også? Eller kunstløp? Det er jo like dumt som å nekte kvinner å hoppe på ski.

Vel, det var dagens lille oppfordring. Jeg er akkurat kommet hjem fra jentemiddag hos ei klassevenninne. Vi har spist oss stappmette på enchiladas med masse godt og hjemmelaget guacamole. Nam!

3 kommentarer:

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Jeg stemmer helt klart for at Anette skal få hoppe først!! :)

Min Still By Maia sa...

Er så enig med deg.
Helt vakre bilder. Bloomingville er en stoooor favoritt!!

Inspirasjonsguiden blir trykket til uken!

Klem fra Maia

KKvinneblogger sa...

Hopp, Anette, hopp! :)