torsdag 25. februar 2010

Mote møter interiør/ fashion meets interior

(Foto: Lucie K/ Lookbook)
Jeg kjenner for å fornye garderoben litt om dagen. Mange av klærne mine er enten utslitt eller på mistenkeligvis blitt litt for små?!? Kan dere skjønne det? Så jeg titter litt rundt på nettet etter inspirasjon om dagen, og når alt kommer til alt, så er jo mote og interiør nært beslektet. Liker dette bildet kjempegodt! Gamle kofferter er en favoritt her hos meg i alle fall. Svarte, prikkete strømper må jeg også skaffe meg :) Superdupert til å piffe opp den lille sorte med!

8 kommentarer:

lottens vita och gröna sa...

sååå snyggt!!!
varmkram lotten

bikim sa...

LOVE THAT PHOTO!
TAKE CARE,
ROSA

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hei:) Har vore innom bloggendin endel gonger no..Liker stilen din og bloggen din!

Klem frå Bjørg

bikim sa...

THANKS FOR YOUR COMMENT!
NO PROBLEM ENTERING MY GIVEAWAY!
I'LL SHIP ANYWHERE! IF YOU DO WANT TO DO IT I DO WISH YOU TONES OF GOOD LUCK!
TAKE CARE,
ROSA

Millas hem sa...

Raffigt värre!=)

Kramis

MissMette sa...

Hei Stine
For et herlig bilde!!! elsker både koffertene og den strømpebukksen. Råstilig. Ønsker deg en strålende dag i morgen, klem fra Mette

Summerfield sa...

fedt at du kombinere mode og interiør! Min egen datter på 21 er også begyndt at læse din blog :)

Venlig Hilsen
Lene

www.summerfieldhome.blogspot.com

Anne sa...

Hehe, kjenner til problemstillinga, ja;) Kos deg med klessleitinga og ha ei herleg helg!
Klem Anne:)