fredag 12. februar 2010

Fra madrassfabrikk til drømmehjem

(Foto: Living etc
Lyn Gardeners hjem er forvandlet fra en madrassfabrikk til dette fantastiske hjemmet i hvitt og pasteller. Jeg elsker sofaen med alle putene i, speilene og maleriene på veggene og det landlige kjøkkenet. Vakre, gamle skjønnheter finner du i antikkbutikken hennes, Empire vintage, i Melbourne.

Ps! Har dere sett nyeste Lantliv (nr 2)? Der er det reportasje fra Nina og Tore Hartmanns hjem. Mange av bildene er vist i Vakre Hjem før, men det er et par som er nye også :)

4 kommentarer:

Tandberg Gård sa...

Åh for ett vakkert hjem!Får lyst til å male alle gulvene mine hvite og aldri igjen skal jeg bli lei meg hvis det flekker av maling noe sted, det er jo bare sjarmerende! Og hjemmekoselig:)
Likte bloggen din, her vil jeg komme tilbake!

Hilsen Katharina

kjersti sa...

Nyyydelig, så sart og dust... Veldig deg da;)
Jepp, har nyeste Lantliv, og bare elsker den reportasjen! Det kjøkkenet skulle jeg gjort mye for å hatt:)

Ønsker deg en herlig helg:)

Klem Kjersti

Janne sa...

Fantasisk nydelig;) Lekkert de ene skapet på bildet over,

Ønsker deg en super helg;)

Klem fra Janne

~Kristina~ sa...

Åh,det der er drømmehjem ja:)
Tenk å hatt noe sånn:)


Ha en god helg:)