torsdag 18. februar 2010

Ny mobiltelefon/ new mobile phone

LESESTOFF TIL PYNT: En stabel godt leste interiørmagasiner pynter opp på det lille bordet i stua sammen med en gammel oppsats i fattigmannssølv og en av kirkestakene mine. 

I det siste har jeg holdt kontakten med venner og kjente med en eldgammel Nokia 3210. Veldig merkelig å ikke ha kamera, fargeskjerm og mms! Og jeg må nevne batterikapasiteten. Batteriet holdt ikke til å ringe med i mer enn fem sekunder, så det har gått i sms-er til folk i de siste. De få folka som jeg har i kontaktlista etter at min gamle telefon (les: ny), fant det for godt å dø under overgangen til det nye året.

Men nå skal det bli andre boller! Straks skal jeg sette meg ned med min nye mobil som kom i posten i dag! Har valgt meg et lekkert interiørfoto som bakgrunn, så den er allerede litt stinifisert. Vi blogges. Eller ringes?

8 kommentarer:

Tretswelt sa...

Hey,
wunderschöne Leuchter!Schöne Woche noch.PS:dein Blog ist wunderbar.Beijos.Luciene.Grüsse aus Germany.

Anonym sa...

Hei Stine,
Gratulerer med ny mobiltelefon, antar den er hvit? ;-)
Lurte på om du kunne komme med noen tips på interiørbøker fra Amazon.com hvis du har shoppet der? Føler behovet for å kjøpe noen nye bøker, men det er en jungel der ute :-)

MVH
Helena

Nostalgia sa...

Gratttis med ny telefon :-)

så lekkert stilleben hos deg med magasiner og den flotte kirkestaken ! Nydelig 1

Ønsker deg en fiiin kveld 1
Klem, Nostalgia

Anonym sa...

Gratulerer med ny mobil, hva har du kjøpt. Jeg trenger en ny og føler at jeg ikke finner noen. Tips?

Klem, Mette

Stine sa...

Det er en svart nokia 6700. Liten og flat, klassisk form. Fin skjerm som er stor nok, god lyd og ok kamera.
https://shop.tele2.no/index.php/Portal/gid/Mobiltelefoner/pid/Nokia/bid/5621/action/1

Er visst en bestselger. En venn av meg har hatt den lenge og er kjempefornøyd. Prisen er også fin!

Kjøpte den fra Tele 2, de har billige abonnement også :)

Stine

MissMette sa...

Hei Stine... Gratulerer med ny mobiltelefon - alltid like gøy med noe nytt! hihi.. Nydelige bilder som alltid her inne hos deg ♥ ønsker deg og mobilden en strålende kveld. Klem fra Mette

Summerfield sa...

Hej Stine
Ja det er jo bare skønt at vi kan blive inspireret af hinanden:)

Ja vi sender også varer til Norge. Vi har gode kontakter med fragtfirmaer, så det både muligt at få sendt store og små møbler!

Du må også have en rigtig god weekend når du kommer dertil! - Kigger snart forbi igen:)

Knus Lene

Anonym sa...

Takker for mobilinfo, får se hva det blir. Har en nå som stort sett fungerer fint, men det "dør" en gang i blant og det liker jeg ikke.

Ha en riktig fin helg.
Klem, Mette