torsdag 4. februar 2010

Den store ryddedagen

I kveld er planen å rydde og vaske leiligheten, for i morgen får jeg besøk av gruppa mi som jobber med skoleprosjekt. Vi har tenkt til å se noen gamle filmklassikere i håp om å finne litt inspirasjon :) Og da kan ikke hybelkaninene svirre rundt oss! Dagens eye-candy fra meg er denne melsekken som jeg har kjøpt. Gleder meg til den kommer, for den skal pynte opp den ene Ektorpen i stua. Lekker, ja?
Sekken på bildet under var egentlig førstevalget, men den gikk for nesten 180 dollar pluss frakt (til sammen 1400 kroner) enda den hadde masse hull og var misfarget. Prisen var en del høyere enn det budsjettet mitt var på, for å si det sånn!
(Foto: ebay)

3 kommentarer:

Cathrine Aksnes sa...

den blir å pynte med ja :)

Landcharm sa...

Begge sekkene var flotte!

Fro (Idyll på landet...) sa...

Åh - flotte melsekker! skjønner godt at du gleder deg til å få den i hus!

Ha en fin kveld!
Klem