onsdag 17. februar 2010

Jeg brukte opp gavekortet! / I used my gift card!

Da var jeg hjemme fra Lillestrøm, og jeg gleder meg til å vise dere hva jeg har kjøpt hos Zanz. Gavekortet ble tømt og vel så det! Det er noe jeg har lett etter lenge, men aldri trodde jeg skulle finne. Det kommer til å gjøre badet vårt så flott! Vil ikke røpe mer før jeg får ordnet ferdig og tatt bilde :)
Den andre tingen jeg kjøpte var gammel og fransk, og hva det var skal dere også få vite når det finner sin plass og jeg får dokumentert det med kameraet! Endelig fikk jeg kjøpt januarutgaven av Jeanne d'Arc Living også. Har bladd gjennom det hos mamma, men det er kjekt å ha selv også. Fargene er så vakre på forsiden på det nummeret at det godt kan ligge fremme på stuebordet her.

8 kommentarer:

Hulda sa...

Blir spennende å se hva du har kjøpt! Flotte inspirasjonsbilder. :)

Franciska sa...

Hei Stine

Kjempefin blogg du har. Jeg la meg til som følger med en gang. :-)

Det skulle vel ikke være en stor gammel klokke du har kjøpt? Var der selv i går. :-)

Har akkurat selv startet blogg. Håper du har lyst til å komme en tur innom.

www.franciskasvakreverden.blogspot.com

Akkurat nå har du mulighet for å være med i en liten giveaway også.

Gleder meg til å følge bloggen din.

:-)

Shabbycharm sa...

Wow så spennende...gleder meg til ditt neste innlegg:::;O))
Klem Bela

Inspiration i vitt sa...

Hej Stine, vill bara säga att du har en mycket vacker blogg, inspirerande och såå fin.
Ha en bra dag och kram på dig/Ingela.

bikim sa...

JUST GORGEOUS!
TAKE CARE.
ROSA

Millas hem sa...

Bilderna från vintage by Nina är så vackra.
Jag vet inte ifall du varit hemma hos Nina? Jag har varit där ett par gånger och jag kan säga att det är ett "outstanding" hem. Inte en trist sak i sikte! Otroligt vackert!

Kram Camilla

(eddas) sa...

Ja...da venter vi da:)
klemmer

Marit sa...

Mye lekkert her - kommer nok snart noen bilder tenker jeg. Gleder meg...
Du kommer vel på introduksjonen til Inspirasjonsguiden den 2. mars?
Klem Marit :o)som kommer!