fredag 26. februar 2010

Billig kirkestake/ cheap church candelabra

(Foto: eBay)
Jammen var jeg ikke den eneste(!) som bydde på denne gamle kirkestaken på eBay, så jeg fikk den til utropspris! Det er ikke så ofte at de dukker opp, og å få den til utropspris er langt i fra hverdagskost, for disse er populære og ikke minst verdifulle. Det vet selgerne. Selv om jeg ikke får nok av disse skjønne lysestakene, kan det være at jeg blir nødt til å selge unna én etter hvert. Men bare kanskje!

Nå skal jeg se ferdig stafetten på NRK her. Spennende! Som alltid tror jeg på gull :)

9 kommentarer:

Minka sa...

Herlighet så heldig du er med disse stakene...Misunner deg veldig nå..Jeg prøvde meg inne på ebay, men jeg er ikke så dreven der så det funket dårlig for meg, hihi..fikk ikke opp en eneste vare jeg..Kanskje like greit jeg ikke får det til, det sier hvertfall mannen og har ikke tenkt å vise meg heller,hihi..Ha en flott helg, klems..

Lovely Home sa...

Hello, a long time I'll look to you (:
I very like all the candles in August
Yours warmly

ANETTESHUS.COM sa...

Å, så fiiin, Stine!! Heldiggris;)

God helg!

Klem klem
Anette:)

Lisas hjem og skatter sa...

kjempefin!!!! :) heldig du er! :) gi meg gjerne ett pip om du ønsker å selge en.. jeg kjøper den gjerne!!!

klem :)

Anne Grete sa...

Nyyydelig!! Litt av et kupp :) Kjempeflott blogg du har, her vil jeg henge mer.

Ha en fin helg!


Klem

Guttemamma sa...

For et kupp!! Aldri turt å kjøpe på ebay jeg...ikke satt meg inn i hvordan det funker heller egentlig da:)
Spising på tirsdag ja,det har jeg igrunn ikke tenkt på,takket bare ja jeg...må sjekke med Maia. Tipper å dra rett etter jobb egentlig,får se hva jeg gjør.
klem

(eddas) sa...

Så heldig du har vært:)
eddaKlemmer
titt inn til meg og se på det fine gamle soveromsmøblementet mitt:)

Anonym sa...

Så fin!! Jeg syns du skal selge.. Tihi;) Flott blogg du har, dumper innom her av og til:)
Tutta

Kristina sa...

Nydelige!
Du har virkelig et øye for skjønnhet.
Og Ebay..må kanskje sjekke ut skattene der mer ;)

God helg og heia Norge!

Kristina