fredag 19. februar 2010

Vintermote / winter fashion

Snøen slutter visst aldri å lave ned i Oslo denne vinteren. Derfor tenkte jeg å vise noen bilder så dere kan bli inspirert til å kle dere flott i kulda. Dere holder vel ut ett innlegg om mote?

Fuskepelsjakke er definitivt det hotteste yttertøyet nå. Om man kombinerer den med svart, hvitt og  grått, er det bare superlekkert. I tillegg til å holde deg varm har ingen dyr måttet dø for den. Jeg har lett etter en ytterjakke i evigheter uten å finne noen. Men på eBay fant jeg en lysegrå, litt lang fuskepelsjakke for en slikk og ingenting. Håper bare den passer! Stockholm street style plukker opp trender raskt gjennom gatemoten. Gå inn på bloggen, der er det masse inspirasjon!

6 kommentarer:

Millas hem sa...

Snyggt!!

C

pensjonat frua sa...

Flotte bilder!!! Go helg til deg

Therese sa...

Dette syntes jeg var lekkert, spesielt med den hvite blondekjolen kombinert med litt røffere fuskepels på bilde 1. Takk for fin inspirasjon :)

Håper du får en fin helg :)

Anonym sa...

ja, ingen tvil om at pels e i tiden..

Selv EG gikk til anskafflse av en pelsvest her for en stund siden! Å eg som aldri har likt pels engang..

(selvfølgelig ikkje ekte)

Gooo helg!

lottens vita och gröna sa...

sååååååå fint!
må så gott, varmkram lotten

Kimberly Bernardo sa...

sykt fint