tirsdag 16. februar 2010

Danske drømmebutikker/ danish interior shops

Som jeg lovte, kommer en liten rundtur i to flotte butikker; My Vintage Home og Summerfield. Hos My vintage home kan du finne gamle danske, svenske og franske ting som understreker den franske og rå industrielle stilen. De har en egen kategori med eksklusive varer der du kan finne "de ting som kunne høre til dit eget lille Chateaú..."
(Foto: My Vintage Home)

Gårds- og nettbutikken Summerfield er også dansk og selger antikviteter i tillegg til varer fra kjente leverandører som Jeanne d'Arc Living, House Doctor, Ib Laursen, Trendkompagniet og flere. Jeg liker butikker som mikser gammelt og nytt! Summerfield har også en egen blogg som du kan se her.
(Foto: Summerfield)
For flere gode butikker, se bilder og linker jeg har samlet i venstre kolonne. Der legger jeg stadig inn nye butikker som jeg oppdager mens jeg surfer rundt på nettet!

4 kommentarer:

Elin | Draumesidene sa...

Takk for tipsa! No skal eg inn og drøyme meg vekk... igjen ;)

Klem Elin :)

The Secret Garden sa...

Oj så vackra saker!
Skulle kunna gå länge i sådana affärer och titta..! :)
Trevlig kväll!

MissMette sa...

Hei Stine...
Tusen takk for informasjon og nydelige inspirasjonsbilder... Det er så mye flott her ute... Ønsker deg en strålende kveld videre. Klem fra Mette

Fro (Idyll på landet...) sa...

Så nydelige inspirasjonsbilder! Mange flotte ting samlet på disse bildene...drømme, drømme...

Ha en fin kveld!
Klem