fredag 12. februar 2010

Interiør-parfyme

(Foto: Lykke interiør
Har dere kjent hvor godt det lukter i badeavdelingen hos Home and cottage i Bogstadveien på Majorstua? Det har jeg! De har duftlys fra Voluspa, vaskemidler fra Durance i tillegg til duftposer og duftpinner. Etter å ha sniffet på cirka hver flaske i butikken, endte jeg opp med duftpinner fra Wax Lyrical med lukt av "linen og cashmere". Det er pinner som man setter i en flaske med duftende olje, og pinnene trekker godlukten til seg og sprer den rundt i rommet. Nå lukter det delilig friskt i stua her!

4 kommentarer:

Monica sa...

føler jeg kjenenr den gode duften her jeg sitter også...mmm... dete r deilig å tenne litt duftlys eller ha noe annet som sprer en god duft i huset... Ønsker deg ei fin helg. klem monica

Anita sa...

Så herlig!!:) Ønsker deg ei kjempefin helg!!:)

Marie sa...

Så morsomt med bilde fra Lykke her da! Duften "rose" syns jeg er best i denne serien fra Voluspa. Håndsett med såpe og håndkrem og duftlys fra samme anbefales virkelig :-)

MissMette sa...

Nydelig bilde ♥ ♥ ♥ skulle ønske jeg kunne få tak i slike produkter! vet du prisen på en slik flaske? - kanskje de kan sende... hm.. Ønsker deg i alle fall en strålende helg, klem fra Mette